من پوستشو میگیرم با اب قلم میذارم میپزه بعد ابشومیکشونم یکم کره میزنم میدممیخوره
آب پز بعد له
از الان غذا کمکی میدی؟زود نیست؟
اب پز میکنم بعد با پشت چنگال از صافی رد میکنم و شیر خشک میزنم
من دیروز برای اولینبار سیب زمینی پختم واسه مایاجون تا سه روز درست کنم ببینم دوسداره یانه، حساسیت داره یانه
با آب گذاشتم پخت کامل لِه کردم ، شیرخشکش آماده خوردن بود ک نخورد اونو ریختم توش قاطی کردم رقیق شد دو قاشق دادم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.