مامانا سیب زمینی رو‌ چطوری برای نینی درست میکنید؟

۵ پاسخ

من پوستشو میگیرم با اب قلم میذارم میپزه بعد ابشو‌میکشونم یکم کره میزنم میدم‌میخوره

آب پز بعد له

از الان غذا کمکی میدی؟زود نیست؟

اب پز میکنم بعد با پشت چنگال از صافی رد میکنم و شیر خشک میزنم

من دیروز برای اولینبار سیب زمینی پختم واسه مایاجون تا سه روز درست کنم ببینم دوسداره یانه، حساسیت داره یانه
با آب گذاشتم پخت کامل لِه کردم ، شیرخشکش آماده خوردن بود ک نخورد اونو ریختم توش قاطی کردم رقیق شد دو قاشق دادم بهش

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی