من رفتم بیمارستان ، برام دعا کنید

۱۱ پاسخ

عزیزم بسلامتی زایمان کردی؟ از خودت خبر بده

عزیزدلم بسلامتی زایمان کنی در پناه حضرت ابوالفضل و امام حسین علیه السلام بسلامتی نی نی سالمت رو بقل بگیری و زایمان راحتی داشته باشی❤

انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم🌸✨️
نی نی نازت رو به خوشی بغل بگیری ❤️

الهی به صاحب این ماه، خوب و راحت زایمان کنی و با خوشحالی، کوچولوت رو بغل بگیری🤲🤲

انشالله بسلامت زایمان میکنی

انشالله به همین روزای عزیز سلامت و صحیح و سالم بچتو بغل بگیری عزیزم 😍

انشالله به سلامتی برید بیاید با نینی

به سلامتی به خدا سپاردمت عزیزم

الهی منم به هفته شما برسم خدایا کمکم کن
و شما هم بسلامتی زایمان کنی

انشالله به سلامتی بچه نی نی تو بغل کنی کدوم بیمارستان با کدوم دکتر

انشالله بحق علی اکبر امام حسین ب سلامت زایمان کنی گلم

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان نیلای ونویان مامان نیلای ونویان ۴ ماهگی
مامان جانا و کوچولو مامان جانا و کوچولو ۸ ماهگی