من تجربه اولمه،خیلی بد زخم هستم مثلا دستم دوماه پیش ی کم سوخته یا پشه نیشم زده هنوز جاش هست ب همین خاطر دوست ندارم سزارین بشم چون بعدش هم مراقبت می خوام ک کسی رو ندارم فکر می کنم ی شب زجر کشیدن بهتر از اینه ک محتاج کسی بشم زودتر سرپاشدن بهتره
طبیعی
من اولی طبیعی بود راضی بودم دوس داشتم اینم طبیعی باشه ولی میترسم با دوبار زایمان ظاهر اون قسمت بهم بریزه بیشتر نگران اینم ولی خب هزینه سز اختیاری ام زورم میاد بدم دیگه سپردم ب قسمت اگه بچه بریچی چیزی باشه سز بشم اگه ن همون طبیعی 😅
شرایطش باشه صددرصد طبیعی
من برام الویت ظبیعیه چون زودتر سرپا میشیم
اولی طبیعی بودم اینم ان شالله شرایطش باشه حتما طبیعی
جفتشم ترسناکه بنظرم😕
من از طبیعی بیشتر میترسم
من سومین سزارینم باید انجام بدم و تاحالا پشیمون نبودم البته با بیهوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.