نبینم کسی بیاد بگه بخاطر هزینه های بالا طبیعی رو انتخاب میکنید!
چون من بیمارستان خصوصی میرم
این بیمارستان طبیعی و سزارین جفتشون ۶۰ تومنه
اتفاقا برا من با هزینه مامای خصوصی و کلاسای آمادگی زایمان و... هزینهش از سزارین هم بیشتر میشه
از طرفی هم نه گشاد شدم نه جرررررر خوردم
اتفاقا اونقدر بخیه هام خوب بود که تنگ تر هم شدم و تا مدت ها رابطه برام سخت بود حتی با ژل لوبریکانت!
همینکه همسرم راضیه خودش کافیه
خواستگار هم نمیخواد واسمون بیاد الکی ادا تنگا رو دربیاریم😏
انشاالله سزارین اولی سزارین بودم 🙃
بچه ها تو سز بیهوش میکنن یا بی حس؟؟
سزارین
من طبیعی برای بار سوم اگه خدا بخدا
برا دومی طبیعی
سزارین اختیاری
طبیعی قطعا بهتر چون راهی که خدا گذاشته قطعا شما برای بیرون از رفتن از خونه اگه در قفل هم باشه دیوار و خراب نمیکنید .سعی میکنید در باز کنید .اما من به اجبار باید این دوتا وروجک و سزارینی بدنیا بیارم .والا قبلی ها طبیعی بود
خدا بخاد طبیعی از سزارین میترسم
انشالله برای سومی طبیعی
من سزارین چون اولی سزارین اورژانسی شدم دومی هم سزارین
من فعلا هیچ انتخابی نکردم
برای سومین بار طبیعی
منم طبیعی
هنوز نمیدونم
انشالله اگه خدا بخواد و بتونم طبیعی
خدا بخواد طبیعی
برای چهارمین بار طبیعی اگر خداکنه مشکلی نباشه
فرقی نداره هر چی که شد
من طبیعی اولویت اولمه ولی سزارین و بیشتر دوست دارم
طبیعی
منم طبیعی
ان شاالله طبیعی
منم میخواستم طبیعی بیارم ولی انقد میترسوننم نمیدونم چکار کنم از یه طرفم تاریخ زایمان طبیعی با سالگرد پدربزرگم یکی میشه دوست ندارم اینجوری بشه نمیدونم چکار کنم🥺
منم طبیعی از بخیه های سزارین میترسم
منم طبیعی
چ خوب من انتخاب خودم سزارینه ولی دیگ خدامیدونه😂😂
من سزارين اختيارى🤰🏻
انشاءالله برای دومین بار هم طبیعی
خدابخوادطبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.