دو بار سزارین کردم و بسیار راضی بودم
طبیعی بودم درد داشتم ولی تا سر بچه اومد بیرون دگه دردی نداشتم و انتخابم همیشه طبیعیه با اینکه دردش زیاده
من طبیعی زایمان کردم ۲بار
یه چی بگم طبیعی و سزارین زایمان کنی جفتش اذیتی
الکی جو میدن طبیعی اینطوره فلان
خدا شاهده چرنده
من طبیعی درد کشیدم سخت زایمان کردم
بسیار بخیه خوردم نمیتونستم بشینم دردم داشتم😭
طولانی مدت بخیه هام نمیوفته
افتضاح خونریزی دارم
بعد سزارین برش میزنن چن ساعت فقط باید دراز بکشی بعد بنشینی
درد پاره شدن شکم داری شدید
عوضش موقع بدنیا اومدن بچه خودت نمیمیری
بخدا هرجفتش بهشت زیر پاته
منتها سزارین اون درد طبیعی رو نداری
سزارین خوبه
من از سز راضی بودم روزای اول درد داشتم ولی خب بعدش مشکلی پیش نیومد برام ... بالاخره شکم رو پاره میکنن میدوزن عمله دیگه ..درد هم داره
من سزارین های اطرافم خیلی خوب بودن و طبیعیا متاسفانه بد بودن
برای همین انتخابم سزارینه فقط
من طبیعی راضی بودم
نمیگم اسون بود پاره شدممم از لحاظ بعدش خوب بود دیگه بچه ک اومد همه چی تموم شد
طبیعی بودم خیلی اذیت شدم هم موقعه زایمان هم بعدش برا بخیه هااا اوف
من از سزارین میترسم ولی طبیعی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.