خانماااا کیا طبیعی هستن کیا سزارین🤭😀

تصویر
۴۲ پاسخ

من اولی چون کیسه آبم پاره شد طبیعی بود الانم طبیعی زده اختیاری هزینه زیاده مجبورم طبیعی بااون همع درداش😪خداخودش کمکمون کنه

طبیعی ام

منم
طبیعی ام
تاریخت چندمه

سزارین

من طبیعی

سزارین

من سزارین

طبیعی ولی میترسم میگن جون نداری نمیتونی🥺🥲

من طبیعی بودم دوتا بچه هام اینو نمیدونم

سزارین

سزارین

خدا بخواد طبیعی

طبیعی

زایمان دومم هست اولی سزارین شدم اینو دو دلم که طبیعی یا سزارین

من سزارینم

من طبیعی دوست دارم اگر شرایطم اوکی باشه

اول اخر سزارین
تحمل درد طبیعیو ندارم

من سزارینم چون سربچه اولم سزارین شدم

سزارین دومی

خداروهزارمرتبه شکر سزارین😁

طبیعی هستم

طبیعی ❤🫠

طبیعی ام

من سزارین🥲

طبیعی😊

سزارین

اولی طبیعی دومی سز

سزارین قطعاااا

سزارین هستم‌

سزارین 😁

سزارین 🥺

طبیعی

اولی طبیعی بودم خیلی سخت بود واسه دومی همچنان موندم چیکار کنم 🙃🙃

سزارین دوم

قطعا سزارین

سزارین🥺

طبیعی دومی🤗

من سزارین

بنام خدا سزارین

زایمان دومم طبیعی 🥲

من سزارین

من سزارین

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی تو دلی مامان نی نی تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری