۲۲ پاسخ

سزارین🫶

طبیعی🌿

سزارین

سزارین

من با اینکه سقط کردم و درد طبیعی کشیدم ...ولی سزارین انتخابمم

من سزارین هستم چون دخترم با سز دنیا اومد

سزارین

سزارین

من تجربه سزارین دارم،درد طبیعی هم کشیدم.واقعا سزارین هزار برابر از طبیعی بهتره.عوارض هم من از کسایی که طبیعی زایمان کردن بیشتر دیدم تا سزارینی ها.

طبیعی

بازم برگردم عقب سزارین رو انتخاب میکنم

بستگی به بدن داره کاملا عزیزم
من زایمان طبیعی اصولی با ورزش و ماما همراه آمادگی بدنی و ژنتیک مناسب زایمان طبیعی تجربه کردم
به شدت راضی بودم
و باید بگم اگر این جوری که بعضی میگن
ذره ای تغییر در اندام زنانه چه شکلش چه کارایی اش حس میکردم به هیچ عنوان دوباره طبیعی زایمان نمی‌کردم و چون مشکل هزینه ندارم میرفتم سزارین اختیاری ♥️♥️
من دکترم گفت نه ماه سنگینی بچه روی عضلات واژن اون رو ضعیف می‌کنه
چ منتها با سزارین بدن واژن رو دو ماهه بازسازی می‌کنه
با طبیعی بعد شش ماه به روز اولت برمیگردی
و دلیلی هم نداشت دروغ بگه چون زیر میزی سزارین و طبیعی یکی بود ♥️

طبیعی💚

هیچکدوم🥴

هر کسی یه انتخابی داره بعضی ها ممکنه هزینه سز و زیر میزی داشته باشن ک طبیعی رو انتخاب کنن بعضی ها خب انتخابشون از قبل طبیعی بوده هر دو درد دارن عوارض دارن اما من با شرایط موجود چونکه تجربه از قبل داشتم سز رو انتخاب میکنم

خودم سزارین خیلی دوست دارم .. ولی چون میتونم طبیعی بیارم مجبورم طبیعی انتخاب کنم .. واقعا خیلی درد ناکه طبعیی زاییدن...

سزارین😁

سزارین بودم و کاملا رااضی

من انگشت میمنم بچه رو بالا میارم

من سزارین با پمپ درد گرفتم راضیم واسه دخترمم پمپ درد میگیرم خدا بخاد

هیچ کدوم کاش یه راه سومم وجود داشت

اخه
چجوری بچه ازونجا میاد بیرون 😩
هیچوقت نمیتونم درک کنم😂😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سیدحسین مامان سیدحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری