سلام مامانای گل کیا سزارین هستن بچه شون بریچ هس

۴ پاسخ

من دو روز پیش رفتم سونو گفت بریچه و سزارینم

من سزارینم ،ولی دلیلش بریچ بودن بچم نیست .هفته های شما سر اولی بریچ بود خودش چرخید تو ۳۷ هفته و سفالیک شد

هفته پیش رفتم سونو گفتن بریچه ولی فکر نکنم همینجوری بمونه چون هی میچرخه

اره بچه ای ک بریچ باشه باید سزارین بشه

سوال های مرتبط

مامان 🌹🌹🌹🌹 مامان 🌹🌹🌹🌹 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری