من دو روز پیش رفتم سونو گفت بریچه و سزارینم
من سزارینم ،ولی دلیلش بریچ بودن بچم نیست .هفته های شما سر اولی بریچ بود خودش چرخید تو ۳۷ هفته و سفالیک شد
هفته پیش رفتم سونو گفتن بریچه ولی فکر نکنم همینجوری بمونه چون هی میچرخه
اره بچه ای ک بریچ باشه باید سزارین بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.