خانما کیا از زایمان طبیعی تو بیمارستان میلاد راضی بودین؟

۳ پاسخ

من میلاد بودم بد نبود شلوغه ولی دکترش خوب بود

بیمارستان شریعتی بری خیلی بهتره
هم تمیز تر و رسیدگیشون بهتر

واقعا بیمارستان میلاد خوووب نیس
🥺

سوال های مرتبط