۸ پاسخ

اگه بتونی در کنار مادر شیر خشک بدی بهتره چون هردو هم بدی خودشو داره و هم خوبی

من هر دکتری رفتم فقط می‌گفت شیرمادر

من دخترم شیر خشک بود پسرم شیرخودم دختر م خیلی مریض میشود اما پسرم بهتره

همه گفتن منم اینم ب اونا اضافه کنم .
شیر خودت مقوی تره و از نظر بیماری و مقاومت و استخوان بندی سفت تر میشه و کلی خیلی بهتر از شیر خشکه .
شیر خشک با این ک همه چیز اضافه میکنن بهش ولی بازم جای شیر مادر رو نمیگیره تو استخون بندی ضعیف میشه مقداری البته مونده ب شرایط بچه هم مقاومت بیماریش میاد پایین و یسره مریض میشه یا زود خوب نیشه

شیر خودت یه خوبی داره هرجا باشی میتونی بهش بدی اون‌یکی‌ رو نه .
من‌از شیرخشک‌متنفر بودم از بس فلاکس و الان دیگه شیر خوبه کم‌نشه زیاد نشه. انتی بادی های شیر مادر تو‌شیر خشک که نیست اصلا.
نمیدونم‌احساس میکنم بچه شیرمادری خوش اشتها تر و کمتر مریض میشه مقاومتش بهتره

زیاد فرق ندارن شیر خشکم با فرمول شیر مادر درست میکنن ولی میگن شیر مادر بهتره دیگه موندم چی بگم منم سر اینکه شیر خشک خوب نباشه و در بزرگسالی دچار چاقی و قند نشن شیر خودما دادم به بچه هام فقط به پسر کوچیکم بعد از شیر گرفتن سه ماه شیر خشک دادم سه ماهم نوزاد بود کمی روزی دوبار شیرم کم بود به خاطر بسری شدن تو بیمارستان و مصرف آنتی بیوتیک های قوی

عزیزم من دختر اولم شیر خودم بود دومی شیرخشک بود

شیرخشک ی خوبی داره که بیرون بری بچت جایی بزاری راحتی دیگه استرس شیر نداری
معایب بخام بگم اینه ک مملکت ما باید اینقد ازین داروخونه ب اون داروخونه بچرخی با کد ملی شیر بگیری بعدش هرکجا میری ی فلاسک آب جوشیده شده همرات باشه افرا نوزاد بود هر جا میخاستم برم ی سبد شیر و آب با خودم ببرم ک سخت بود ولی شیر مادر راحتی اینه ک وسایل همراهت نیست سینه میدی بچه،، شیرخشک بدی داره ببینی کدوم شیر ب بچت میوفته یوبس ک اسهال نشه شیشه شیر تمیز استریل کنی

شیر خودت بدی بهتره ولی سختی تحمل کنی شب تا صبح بچه میوفته ب سینه ولی شیرخشک ی شیشه میدی میخابه بچه
هر کدوم ی خوبی داره ی بدی داره

هیچ فرقی گلم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان سوید و سِـیف مامان سوید و سِـیف ۲ سالگی