خانما میشه بگید چ شیر خشکی مزه ش از بقیه شیرا بهتره ؟

۴ پاسخ

نان طعمش بهتره
ولی سنگینه

اپتامیل خوش خوراک تره

ببلاك خوشمزه تره
اپتاميل به شير مادر نزديكتره

اپتامیل میگه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد کوچولو مامان نیهاد کوچولو ۲ سالگی