۲۱ پاسخ

فاز اونایی که میگن "هیچ وقت این حرفو نزن دیگه" رو نمی‌فهمم
یعنی چی مثلا نکنه اینم گناهه؟؟!!!
خوب دلش میخواد بگه نمیارم عهه

هیچ وقت نگو چیه اخه
به شما چه
نخود هر آشی هستین

اینجوری نگو
بچه داری همینه دیگه
پس فکر کردی بیخود و بی جهت میگن بهشت زیر پایه مادراست ؟
من بچه اولم نمیخوابید یا زیاد گریه میکرد اعصابم خورد میشد و دیگه حوصله بچه رو نداشتم
بچه دومی یکم بهتر شد ولی بازم بی حوصله میشدم
ولی الان سومی خیلی آرومتر شدم
چون فهمیدم این تقصیر بچه نیست که اینکار ها رو میکنه حتما یه چیزی اذیتش میکنه که بچه بیداره یا گریه میکنه و کلافست
طفلی زبون نداره که مدام گریه میکنه
این مادره که باید بفهمه بچه چی میخواد

همینه عزیزم
من اولی خیلی بیخوابی کشیدم دومی هم همون اندازه ولی صبر ام سر دومی بیشتر شده چون فهمیدم بچه داری همینه، به خودم نق نمیزنم میگم تموم شد اینا ، الان جوری ام که شب ۲ ساعتی بخابم کافیه برام بااینکه له له میشم ولی میگم‌میگذره

منم برای بچه اولم اینو میگفتم ولی بعد 10سال باز گول خوردم دومی رو آوردم
مادر بودن این سختیارو یادت میبره🥹

ذات بچه داری همینه......بچه که درخت نیس اب و غذاشو بخوره بزرگ شه

حق داری بخدا بعضی وقتا واقعا آدم کم میاره منم اصلا نمیتونم به دومی فک کنم واقعا درتوانم نیس

وای کیارش خیلی خوب بود اما اخیرا اصلا خوابش خیییلی کم شده

بچه شبای قبل ک می‌خوابید
حالا دیشب شب زنده بوده🫠😅
نفس عمیق بکش

منم همینم البته دومی هم دارم دیگه سختی کشیدم اما عادت کردم شبا ساعت 3 بخوابم صبحا هم 7 صبح بیدار شدم گاهی وقتا هم خودم نخوابیدم

بچه شما خووووبه اگ الرژی داشت میخواستی چیکار کنی شکر کن که سلامته

من چی بگم که پسرم باااید ۵ صبح برپا بزنه، حالا بیدار شدناش و دیرخوابیدنش هم بماند.... دیگه سعی میکنم خودمو وفق بدم باهاش

هنوز مریضی هاشون مونده . هرچی بزرگ تر میشن هی سرما می‌خورند. من دو سه هفته اس شبا خوابم ندارم . هی جیغ می‌کشه تو خواب 😞

وای منم شبا حداکثر دوساعت یبار بیدارممم دیگه نمیکشم واقعا

مم با دوتا فسقلی چی بگم پسرم به شدت خوش خواب دخترم افتضاح افتضاح خیای هم وزه هس کسی از پسش بر نمیاد جز خودم 🤣🤣🤣تازه داداشش هم که می‌خوابه با نق زدن خای بیجا بیدار میکنه

این روزای قشنگ میگذره و دلت تنگ میشه سخته ولی قشنگه خداروشکر کن برای هدیه قشنگش

منم امروز همینو به خودم گفتم
و به شوهرم گفتم، بخدا مریض شدم
هم جسمی هم روحی
دلم خواب میخواد

شاید از دندونه واسه منم بیدار میشه

وای درکت میکنم
منم پسرم دوشبه خیلی اذیت میکنه
چندین بار که دیشب با گریه بیدار میشد
صب ام ساعت ۶ بیدار شده شیر دادم شاد و شنگول به من نکاه میکرد منم چشمام یه کاسه خون بود انقدر که خوابم‌میومد نخوابیده تا ۸

هیچ وقت نگو این حرفا ..بچه دار اینه .مال من کوچک میخوابه ..بزرگه بیدار..درباره روز 3 ساعت میخوابه..باز شوهرم طلبکاره

بچه داری است دیگر ...

سوال های مرتبط