۱۹ پاسخ

من ی روز درمیون یا هفته ای دوبار میبردم.هواگرمه عرق سوز میشن یا بو میدن

اگه اب و هوای شهرتون خیلی گرمه ۳ روز یکبار حمام ببر
اگر جزو شهرهایی هستید که همچنان هوا خوب و خنکه هفته ای یکبار کافیه

موقع حموم کردن حتما از کسی کمک بگیر و آب رو با کاسه از پشت سرش بریز و موقع ریختن آب با یه دستت که کاسه آب رو گرفتی با یه دستت هم یکی از گوش های بچه رو میبندی

قسمت مارپیچ گوش رو تا کن روی گوش که اب توش نره
اون یکی گوش بچه رو هم یه نفر دیگه به همین روش ببنده

تصویر

ی هفته ده روز ی بار🥲🥲چون خودم میترسم منتظر میمونم مامانم بیاد حمومش کنه

دختر من زمستون ب دنیا اومد و اون موقع هفته ای یک یا دو بار می‌بردم چون هوا سرد بود
ولی الان تابستونه سعی کن دیگه هفته ای دو بار رو ببری

من دو روزی یه بار شما هم حتما ببرش حموم برای نوزاد خیلی خوبه اینجوری گناه داره

من ۱۰ روزی میبرم

هر دو روزی میبرم

وااای اینجوری ک خیلی بدههع مریض میشه خدای نکرده عرق و ... آلودگی باید زپد ب زود حموم سه ولی خشک کردن و این مراقبتا هم انحام بدی چیزی نمیشه ایشالا

۲ بار در هفته ببر هوا هم گرم شده بچه هم دست و پا میزنه عرق میکنه اذیت میشه

سه چهار ی بار
خیلی کم بردیش حموم هوا گرمه بچه خودش اذیت میشه

چسب مخصوص حموم هست میزنن رو گوش آب نمیره یا اینکه وقتی داری آب میریزی رو سرش گوششو با دستت خم کنی

من یکروز در میون حموم میدم بچه ها رو

سلام عزیزم خیلی کم حموم دادی بچه گناه داره بلاخره شیرمیخوره عرق میکنه بعدم اصلا حمام کردن بچه باعث رشدش میشه
اصلا حموم که میدی بچه اروم میشه میخابه

منم یه روز درمیان میون می برم.
هم بچه تمیز می مونه و هم تپل میشه

چیزی نمیتونی بزاری تو گوشش.پنبه ای چیزی.که اذیت نشه

دوسه روز یه بار میبرم

۳ بار در هفته

من هفته ای یکبار تا الان بردم

وای چرا انقد کم
من باشم هرروز یا یک روز درمیون حمومش میبرم

سوال های مرتبط

مامان ادرینا،کیانا مامان ادرینا،کیانا ۸ ماهگی