۲ پاسخ

من فرنی ماجان رو خریدم خوشمزه بود ولی چون پسرم رفلاکسی بود و داخلش شیر داشت و شکر هم داره واسه همین بهش ندادم .فقط یه بار بهش دادم حس کردم اذیت شد دیگه ندادم

گلی اگه جای خاصی پیدا نکردی از برنامه اسنپ توی قسمت داروخونه بزن برات میاره
بعضی سوپری ها هم دارن توی قسمت مارکت هم سرچ کنی شاید داشته باشن
مشهد و شیراز میدونم اکیه این روش

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری