نه سال دیگه که میخوای برای اول ثبت نام کنی واکسن داره. الان فقط پیش ثبت نام میکنی. تو پاییز هم خودشون اطلاعیه میدن ببرید سنجش
شش سال تموم باشه میزنن یعنی قبل رفتن به کلاس اول نه پیش دبستانی
بچه خواهرم امسال میره پیش دبستانی، یه پیش دبستانی ثبت نام کرد بعدش فرستادن سنجش
واسه منم سواله من بردم ثبت نام کردم ولی سنجش و واکسن میگن برای کلاس اوله.ولی تو برگه بهداشتش زده 6سالگی واکسن داره
کلاس اول واکسن داره تا جایی که اطلاع دارم و یادم خودم کلاس اول رفتم زدم 🤔
سلام عزیزم برو یه مدرسه واسه پیش دبستانی ثبت نامش کن
بعد اونجا براش وقت سنجش میگیرن تو سنجش هم ازشون بپرس که واکسن هفت سالگیشو کی باید بزنی .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.