منم همین حس رو دارم 🫠
انشالله عزیزم هرچی باشه سالم بودنش اولویته
انشااله هر چی دوست دارید باشه
ایشالله دو قلو بری سونو تشکیل قلب میگه اگه دو قلو باشه میگه دوتا ساک وجنین دیده شد منم نمیدونستم دیروز من رفتم آنتی یه دختر اومده بود برای تشکیل قلب دکتر گفت دوتا ساک حاملگی و دوتا جنین دیده شد اینم گفت که تا ۱۲ هفته نمیتونه ضربان قلبشون بزاره براش ❤️❤️😍
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.