من عطر گرمی zen میزنم اوکی هس
من عطر *مای وی * و *مری می* رو از آقای عطر خریدم. سرکار که میزنم هرکی بهم رسیده گفته چقدر عطره خوش بوعه. پخش بو و ماندگاریشم خوبه
عزیزم چقدر میخوای هزینه کنی؟ادکلن خوب که این مشخصاتی که میگی داشته باشه هزینش کم نیست،الان آموآج گایدنس که صورتیه ،ادکلن بیلی آیلیش،تام فورد(وانیلا سکس) و… اینا خیلی خوبن
ادکلن مگامار
من اسپری ژیوان دارم عالیه هم بوش هم ماندگاریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.