۵ پاسخ

لذتی که اون لحظه داره هیچ وقت و هیچ جا نمیتونی تجربه کنی

برای که اون لحظه داره هیچ وقت و هیچ جا نمیتونی تجربه کنی

یه حس نابیهههههه، یه حس قشنگیه که تو هیچچچچچچ چیزی نمیتونی تجربش کنی🥹انقد قشنگ بود من با وجود اینکه سزارین بودم تا خود صب درد داشتم ولی باز میذاشتم تو بغلم ساعته فقط نگاش میکردم😍
از خدا میخوام ای هفته ها برات زودتر بگذره و ب سلامتی بغلش کنی😘

منم هم هفته شمام
هم گاهی دیگه طاقت صبر ندارم هم گاهی میگم نه من هنوز آماده نیستم کلی کار دارم😬

عزیزم دارم یه گروه خیلی کوچیک و صمیمی برای مامان‌های باردار هم‌سن خودمون تشکیل میدم

هدفمون اینه که توی این ماه‌های بارداری با هم گپ بزنیم، تجربه‌هامون رو به اشتراک بذاریم و از حال هم باخبر باشیم. 😊

اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدی زیر توی بله پیام بده:

@shabnam405

ظرفیت گروه محدوده و هنوز چند جا خالی داریم ❤️

من دیشب خواب پسرمو دیدم 🥹 انقد خوجل بود موهای سرش انقد زیاد بود 🥹

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ ماهگی
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی