پی پی یا جیش😁
اگه پی پی نکرده خیلی مهم نیس ولی جیش رو حتما شیردهی زیاد داشته باش اگه دیدی بازم جیش نکرد یکم آب خنک رو آلت و بالاش بریز
طبیعیه نگران نباش تا ۳ روز هم ممکنه دسشویی نکنه
تا پنچ شیش روز طبیعی هست
نرماله تا ۸ روز ایرادی نداره
اگه درد ندارع به خودش نمیپیچه و باد معده داره
البته میتونی چند قطره روغن زیتون بریزی داخل نافش و شکمشو با روغن زیتون ماساژ بدی
هیچی چند روزم پی پی نکنه طبیعی
روغن زیتون بزن به مقعدش
ترنجبین بده بهش یک تیکه اندازه ی نخود هم نبات بنداز توش
طبیعیه پسر منم ۴ روز پیپی نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.