خوبی عزیزم
دکترشیفت بیمارستان شهدا کیه
توالان میتونی سرکلاژ کنی چرا میگن زوده اخه
نزارمعاینه کنن اصلا
ان شاءالله به حق حضرت علی اصغردردات تموم بشه زودتربیای خونه
عزیزم همون موقعیکه درد و انقباض داری اگر سرکلاژ کنی خطرناکه و انقباضات بدتر میشه، باید اول انقباض با دارو کنترل شه بعدش ایشالا سرکلاژ کنن نگران نباش آرامش مهمترین چیزه
یه مسکن برات بزنن دردت قطع میشه حتما باید سرکلاژ بشی
سرکلاژجلوگیریمیکنه از زایمان زودرس ، خیال خودتم راحت میشه. چه خطری داره ؟! الان هفتت مناسبه . بالای ۲۰ هفته ب خاطر رشد جنین میگن سخت تره و خطر ناکه بخوان انجام بدن . الان بهترین زمانشه . من از هفته ۱۹ سرکلاژم اصلا هم اذیت نشدم
چیکار کردی دختر سرویکست اومد پایین
نگران نباش خواهر من تا ۲۰بود استراحت مطلق شد
به خودت استرس نده ان شالله میگذره این روزا،استرس برات خوب نیست الان
هفته ات خوبه برای سرکلاژ. حتما سرکلاژ کن. هیچم درد نداره. منم سرکلاژ کردم دو فینگرم باز بودم.
خیلی اومده پایین در طی این چند روز
برو یه دکتر دیگه پیدا کن رفیق من ۲۶ بود سرویکسش تو ۲۲ هفته سرکلاژش کردن خطرناکه یعنی چی
خطر ناک نیست آن شالله تا اینجا ک اومدی بقیشم با سلامتی پیش بری
صلوات میفرستم انشالله خیره
نترس عزیزم خدا بزرگه پساری میزارن برات ❤️
برات حمد میخونم
حتما استراحت نداشتین انقد سریع پایین اومده.ان شالله سرکلاژمیشی و خدابرات حفظ میکنه بچتو ب حق این روزا
عزیزم خطرناک نیس تا ۲۴هفته میشه سرکلاژ کرد نگران نباش هیچ دردی نیس ک چاره نداشته باشه
۳۱بود شد ۲۷😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.