۶ پاسخ

بله خوش بحالت

دیگه همون ۵ هم نباید بخوره چون بعدش میخوابه بازم شیر شبه
باید بیدار بشه صبحانه بخوره دیگه صبح

آره پسر منم دقیقا همینجوریه
ساعت ۱۱ میخوره می‌خوابه
باز ساعت ۵ و نیم میخوره تا ۱۱ که از خواب بیدار بشه

عالیه...

دختر من کلا دیگه شیر نمیخوره .
دوشب تا صبح نخورد روزم اصلا نمی‌خورد. دیگه شیرو ول کرده .
الا نزدیک ۲ ماهه حتی شیشه رو میبرم نزدیکش حالت تهوع میگیره

شیر شبش قطع شده

سوال های مرتبط