۱۲ پاسخ

نمیکنه چون نمیفهمه چون اصلا هنوز تواناییشو نداره و زوده

عزیزم صلاحشو خودت بهتر میدونی ولی شاید برای بچتون مفهوم نمیشه
من پسزم اینجوریه اگه همه بچه ها ۴ماهگی چپه بشن بچه من۵ماهه این کارو انجام میده و مطمنم اگه بچه همه قرتره دوسال و نیم از پوشک گرفتن بشه من بچن دو سال و هفت ماهه ک شد موفق میشم
اصلا بچه خا خودشون به موقعش همه چی و انجام میدن فقط عجله نکن

الان همه میان میگن فعلا زوده 🤣

پسر منم همینجوریه
ولی هروقت مامانم میبرتش دستشویی جیش میکنه با من نه
براش چند روزی هست از این صندلی ها گرفتم باز میشنه ولی نمیکنه🤦🏻‍♀️

باید باهاش تکرار و تمرین کنی

من دخترم وقتی دستشویی داره میگه اووووووَع یعنی دستشویی دارم میبرمش قشنگ دستشویی می‌کنه البته با کمی تاخیر و شیطونی وقتیم نداشته باشه میگم دستشویی داری میگه نه 😊😊😊

ب بدنش اب بزن و بهش استرس نده بزار راحت باشه و اب بازی کنه

شاید بیرون احساس امنیت نمیکنه. یعنی نگه میداره خودشو؟

نمیفهمم چرا انقد زود بچه و خودتون رو اذیت میکنین؟؟؟پوشک شاختون میزنه مگ؟والا ک پوشک کردن خیلی راحتتر از دستشویی بردنه

بچه یه سالشه😅خب هیچی نمیفهمه
بعد ۲ سالگی

تو این سن؟؟؟؟!!!

راهی بود به منم بگو اصلا یکبارم جیش نمیکنه سرپا نگهش دارم همچین میایم توخونه جیش میکنه من نمیدونم چطوری بعضیا باز نگه میدارن

سوال های مرتبط