یعنی سر بچه بالاس و پاهاش پایین
یا سر بالا پاها پایینه
یا با باسن نشسته
ینی سزارین😁
یعنی جنین حالت نشسته ی وباسنش به سمت دهانه ی رحم ...آخر بارداری باید بچه سرش به پایین باشه
یعنی بچه بجای اینکه سرش پایین باشه
سرش به پهلوعه
یعنی سرش بالا و پاهاش پایین انگاری تو شکمت نشسته
عزیزم بچه من هم بریچ هست یعنی پاهاش پایین هست و سرش بالا و اگر نچرخه زایمانتون سزارین میشه
ینی جنین حالت نشسته داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.