انجیر خشک و الو بخور ، کمپوت قندش زیاده سعی کن نخوری
خوبه
پیدرولاکس هم عالیه
مامان حامی
دکتری که پیشش رفتی برایivf رو میگی
یکی از آشناها از من پرسید نمیدونستم چه دکتری رو بگم
بهتر بجای کنسرو از روشهای طبیعی تر استفاده کنی
شب چند تا انجیر خیس کن و صبح ناشتا بخور.
شربت انجیر بدون سنا بگیر خواهر خوبع
انجیر بخور
و زیتون
نه خیلی خوبه برای یبوست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.