ما تک قولو ها هم درد استخون واژن داریم
حتما با دکترت مشورت کن عزیزم
گاهی طول سرویکس پایین میاد درد میگیره و گاهی طبیعیه
هرشب یه لیوان صبح یه لیوان شیر کنارش مغزیجات میخورم غذاهایی که خوبه دگه چاره نیست
خوب دیگه تا ۲۷یا ۲۸بهتر میشه هرچی نزدیک زایمان بشی بهتر میشه من الان گاهی خیلی بشینم یا کار کنم درد میگیره دیگه چاره نیست دارو کلسیم زیاد استفاده کن دکتر یا بهداشت داده
هیچی گلم استراحت نزدیکی کمتر دیگه تا رحمت جاش باز نکنه همینطوری هستی باز شما دوقلو هستن کار سنگین نکن دوره اش زودتر بگذره
اره من اینطوری بودم الان بهترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.