مامانای دوقلو شما هم درد استخوان وارژن دارید

۶ پاسخ

ما تک قولو ها هم درد استخون واژن داریم

حتما با دکترت مشورت کن عزیزم
گاهی طول سرویکس پایین میاد درد میگیره و گاهی طبیعیه

هرشب یه لیوان صبح یه لیوان شیر کنارش مغزیجات میخورم غذاهایی که خوبه دگه چاره نیست

خوب دیگه تا ۲۷یا ۲۸بهتر میشه هرچی نزدیک زایمان بشی بهتر میشه من الان گاهی خیلی بشینم یا کار کنم درد میگیره دیگه چاره نیست دارو کلسیم زیاد استفاده کن دکتر یا بهداشت داده

هیچی گلم استراحت نزدیکی کمتر دیگه تا رحمت جاش باز نکنه همینطوری هستی باز شما دوقلو هستن کار سنگین نکن دوره اش زودتر بگذره

اره من اینطوری بودم الان بهترم

سوال های مرتبط

مامان سرکلاژی💗 مامان سرکلاژی💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مانی۳۰ماه.ملودی مامان مانی۳۰ماه.ملودی هفته سی‌ام بارداری
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی