من توی ۱۱ هفته ۵ روز جنسیت رو گفت و با ازمایش سلفری که دادم دقیق یکی بود
من ۱۶هفته رفتمنی نیم دختره معلوم بود🎀
توی دوازده هفته بهم سونو گرافی گفت احتمالأ پسره اما مطمئن نیست دیگه صد درصد نگفت مهم نیست جنسیت پسر یا دختر اما میخوام بدونم بچم چیه هر دو دوست دارم
اره
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.