عزیزم لباس فعلا سه یا چهارتا برا ماه های اولش بگیر بقیه رو هر ماه برو براش بخر چون بعضی بچه ها تپل تر میشن بعضیا ریزه میزه میمونن
یه دست لباس بیمارستانی ۷ تیکه بگیر چون معمولا اونایی که تکه هاش بیشتر اکثریت تکه هاش به درد نمیخوره و اینکه همون چند روز اول استفاده میشه
بچه تا ۵ ماهگی خیلی سریع رشد میکنه از ۶ ماه به بعد یکم ثابت تره وزنش و رشدش بهتر میتونی براش خرید لباس و انجام بدی
تقریبا بچت دی ماه به دنیا میاد یعنی فصل سرما برای ۴ ماه اولش یک سرهمی زمستونی بگیر که بیرون ببریش بتونی تنش کنی
من لباسایی که گرفتم و اینجوری گرفتم
سه دست لباس سایز صفر که شامل کلاه و شلوار وبادی آستین دار و کت
یکی دو تا هم بادی تیشرتی بگیر ولی با توجه به فصلی که به دنیا میاد فقط تو خونه استفاده میشه
ست بیمارستانی ۷ تیکه
یه دست لباس گرم یا بافتنی یا سویشرت شلوار ۰ تا ۳ ماه بگیر چون روز ۳ به دنیا اومدن و روز ۱۰ به دنیا اومدن چکاپ داره بچه که میری بیرون تنش کنی
لباس سایز یک دو دست بگیر سایز دو یک دست چون فعلا اندازش نمیشه
شلوار کلاه کت و بلیز یا تیشرت برای زیر کت هست بادی تنش نمیکنن به خاطر نافش
سرهمی که روی پاش دکمه داره نگیر اصلا
فقط سرهمی بخر که زیپ داشته باشه
اگر بودجه داری اولش بزرگاشو بگیر تخت کمد گهواره و سرویس کالسکه بعد که تعیین جنسیت شد برو خرده ریز و لباس بگیر برای هر شماره حداقل ۴ دست تو خونه ای بگیر ۵ تیکه هم نگیر الکی هی شورت داره فقط با رکابی سه تیکه بهتره بودجه ات میرسه مارک خوب بگیر نداری بودجه زیاد پانی بگیر یه چیزایی به سبک زندگیت بستگی داره بعضیا یه چیز میگیرن به درد یکی دیگه نمیخوره
سیسمونی اکثرا باخانواده زنه اما الان با این گرونی توقع نباید باشه منم خودم میگیرم
من یه دونه از این ست بیمارستانیا گرفتم برا وقتی بدنیا میاد
۳ دست سایز صفر تا ۳ ماه گرفتم سه دستم سایز ۳ تا ۶ چون نمیدونم چجدری باشه بچه بقیه اسم دنیا میاد بگیر
اگه زمستون میافته یا پاییز از این سه تیکه ها بخر یه بادی برا زیر لباس ساو شلوار ش بنظرم از همه بهتره دوسه تاهم سرهمی
بری فروشگاه سیسمونی خودشون یه لیست میدن میخونی اونا رو بگیر البته مثله تاب برقی اضافه س شوینده هم فقط شامپو بدن وشامپو سر ولیف کافیه یه روغن بدنم بگیر وناخن گیر وشونه وپنبه ودستمال مرطوب یه ست بیمارستانی سایز صفر دو دستم لباس اضافه سایز صفر.کریر وکالسکه وشیشه شیر.پستونک.پوشک.پتو وتشک وبالش پاپوش
فعلن مثلن حوله بگیر ساک بگیر شیشه شیر پستونک شانه ظرف غذا کلاه زیر دکمه ای سایز ۱ بگیر ۴ تا زیر دکمه ای چون میفته زایمانت زمستون خیلی لازمه یک دست سایز صفر واسه بیمارستان بگیر
برای ک فعلن مشخص نمیشه من یک دست پنج تیکه کرمی گرفتم سایز صفر با یک شیشه شیر😂
عزیزم برای خرید الان زوده اول برو آنومالی جنسیت معلوم بشه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.