۵ پاسخ

دوسه روزه بستم

اره شیرخودمو میدم مرسی

اگه شیر خودتو میدی رژیم نمیتونی بگیری تا پایان شیردهی و چون سزارینی تا شیش ماه هم حرکات شکمی و ورزش سنگین نمیتونی انجام بدی فعلا تنها کاری ک میتونی بکنی با شکم بند شکمتو ببندی و اگه بتونی پیاده روی داشته باشی و شیرینی جات و قند مصنوعی رو حذف کنی

من الان 10روز شز شدم ولی نمیدونم چند روزگی میتونم گن ببندم ک شکمم جمع شه ☹️میترسم الان ببندم خطر داشته باشه☹️

گن بستی؟

سوال های مرتبط