۵ پاسخ

والا من از روز ۴ سزارین بستم شکم بندو هیچ تغییری نکرده

ن بابا شکمم چسبید ب کمرم

باید شکم بند میزدی خاهر قشنگ تخت میشد

مگ‌نبستی شکمتو؟؟من از روزی ک بخیه هامو کشیدم همش بستم شکممو نه کل روز چندساعت در روز الان شکمم برگشته به حالت قبل فقط یکم زیرش پوست شل مونده

شکم بند بخر ببند خیلی خوبه

سوال های مرتبط