برای دندون ویتامین دی
قطره آد بده
تا یکسالگی اگه درنیاورد ببر دکتر آمپول دی مینویسه
دختر من از پنج شش ماه پیش علایمش رو داشت ولی تازه اولین دندونش چهار روزه داره درمیاد.دکتر براش آمپول d3 نوشته بود سه ماه پیش اینا ولی اثری نکرد
@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617
منم پسرم ۱۰ ماهش دندون در نیاورد یه دکتر از این ماه گفت بهش شربت کلسیم بدم یه دکتر دیگه که گفتم گفت صرر داره کلسیم خ نش بالا بره واسه کلیه و کبد خوب نیست تا ۱۲ ماهکی در میاره الانم ازمایش خون کلی واسش نوشت
عصاره پای مرغ و عصاره قلم گوسفندی که نزاییده
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
ویتامین د ۳ عزیزم
عصاره پای مرغ کلسیم داره واسه دندون خوبه
هنوز دیر نشده که صبر کن در میاره
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.