۹ پاسخ

بیسکوئیت مادر ارزش غذایی نداره .به نظرم ندی بهتره به جاش غذاهای مقوی بده

بهش نده گلم ارزش غذایی هم نداره من اون زمان یکی دوبار بیشتر ندادم
غذاهایدیگه بده

بیسکویت مگ غذا هست
خب نده میبینی اسهال میشه بهش نمیسازه

خب نده . چه خاصیتی داره که بیسکوئیت میدی؟؟؟

بیسکویت مادر بچه شش ماهه😳به نظرم دفتر چه واکسنش یکم بخونی خوبه

قند و اسید سیتریک توش به بچه نمیسازه

تحریک پذیره چون قند خالیه

اصلا مناسب نیست
قندش بالاس روده هاشو تحریک کرده

بهش نمیسازه

سوال های مرتبط