من دخترم تو ۳ ماهه مثل شما بعد هر شیر خوردن دفع ابکی داشت .بردمش دکتر گفت چون شیر مادر میخوره تا ۸ بار هم طبیعیه
خانمی ببر دکتر شاید شیر شما یا شیر خشک بهش نمیسازه و عدم تحمل لاکتوز داشته باشه
ب محض اینکه شیر میخوره هر دو سه ساعت ک شیر میخوره ۲۰دیقه بعدش دسشویی میکنه ابکی
۸ماه بود تقریبا
یک سال و نیمه پسرم ولی پارسال بخاطر اسهال و تب بستری شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.