خانومایی ک نوزاد دارن تابحال اسهال شدن

۵ پاسخ

من دخترم تو ۳ ماهه مثل شما بعد هر شیر خوردن دفع ابکی داشت .بردمش دکتر گفت چون شیر مادر میخوره تا ۸ بار هم طبیعیه

خانمی ببر دکتر شاید شیر شما یا شیر خشک بهش نمیسازه و عدم تحمل لاکتوز داشته باشه

ب محض اینکه شیر میخوره هر دو سه ساعت ک شیر میخوره ۲۰دیقه بعدش دسشویی میکنه ابکی

۸ماه بود تقریبا

یک سال و نیمه پسرم ولی پارسال بخاطر اسهال و تب بستری شد

سوال های مرتبط