اولش نمیخوره ولی بعد عادت میکنه. منم یه هفته ای میشه بهش آب میدم اولش نمیخورد شیشه شیرش با دست پس میزد چهره شو یه جوری میکرد انگار داره یه چیز بد مزه میخوره الان دیگه قشنگ میخوره
با شیشه بهش بده
منم با قطره چکون میدادم صورتشو یه حالی می کرد انگار زهرماره🤣🤣بعدشم میریخت بیرون
با شیشه دادم خورد
منم الان قند انداختم توش ببینم میخوره آخه همش شیرخشک نمیشه که کم آب هس بدنش
با سرنگ بده
چون طعم نداره
طعم دارش کن
بازبون بی زبونی میگه خجالت بتشید این سوسول بازیا چیه من اب لوله میخام🥹😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.