چرا نی نی اب جوشیده شده نمیخوره

۶ پاسخ

اولش نمیخوره ولی بعد عادت می‌کنه. منم یه هفته ای میشه بهش آب میدم اولش نمی‌خورد شیشه شیرش با دست پس میزد چهره شو یه جوری میکرد انگار داره یه چیز بد مزه میخوره الان دیگه قشنگ میخوره

با شیشه بهش بده
منم با قطره چکون میدادم صورتشو یه حالی می کرد انگار زهرماره🤣🤣بعدشم میریخت بیرون
با شیشه دادم خورد

منم الان قند انداختم توش ببینم میخوره آخه همش شیرخشک نمیشه که کم آب هس بدنش

با سرنگ بده

چون طعم نداره
طعم دارش کن

بازبون بی زبونی میگه خجالت بتشید این سوسول بازیا چیه من اب لوله میخام🥹😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی