۳ پاسخ

عزیزم باید به دنیا بیاریش دیگه
الان برای این حس و‌ حال دیر نشده یکم؟
خیلی زودتر ااز این باید روحیه تو آماده می کردی

ننوشتی زمان دردا رو؟ بنویسش اگه منظمه برو بیمارستان

چند هفته ای؟

سوال های مرتبط