خانوما بعد سزارین چند روز بعدش رابطه داشتید؟

۹ پاسخ

تا ۴۰ روز اگه خواستین زخم بگیرین بعدا دنبالش هی بیاین برین انجام بدین 😑 هرچی عفونت هست میگیری

من امروز۲۰ روزه سز کردم فعلا رابطه نداشتم
واس بچه اولم بعد از چهله البته من همش خونریزی دارم

سلام میشه بگی پیش کی سزارین کردی چقد خرجت شد منم در به در دنیال سرارینم تو کرمانشاه

قاعدتاً چهل روز ولی بیشترم بشه بهتره مریض میشی زودتر من خودم بعد از دوماه

من و شوهرم همچنان رابطه نداشتیم و فعلا هم حال حالا هاع نداریم

2 ماه بعد چون بعدش پریود شدم

حتی اگه خونریزی نداشته باشی باید تا ۶هفته صبر کنی

دوماه

عزیزم سزارین و طبیعی فرقی ندارن معمولا حالت مناسبش صبر کردن تا 40روز هست 🫠

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان الوین👼🏻🤱🏻 مامان الوین👼🏻🤱🏻 ۹ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان کیاشاوآرشا مامان کیاشاوآرشا هفته بیست‌وپنجم بارداری