۶ پاسخ

منکه همش درد دارم دکتر هم میگه استراحتتو زیاد کن نمیشه آخه

منم دوروزه هیچ دردی ندارم ۲۳هفتمه طبیعیه این درد مامانا منم یکم نگرانم

منم اگه یکم زیاد سرپا بمونم کمرم درد میگیره و باید دراز بکشم

من دیروز بعد س ماه خونه رو تمیز کردم اونم فقط گردگیری جاروم نزدم الان ی قسمت کمرم گرفته راه میرم درد میکنه زیر دلمم از خواب بیدار میشیم احساس کشش و...دارم بقول تو موندم والا بخدا زن داداش های من میرفتن صحرا سر زمین کشاورزی 😂🤷‍♀️نمیدونم بخاطر تحرک نداشتن اینجوری شدیم 🫤

آره عزیزم منم ازاول بارداری تاالان دارم

اره درد کلا ی چیز طبیعی است دردی ک با استراحت خوب شه
ولی دردی ک خوب نشه با استراحت باید. بری پیش دکتر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی