ب نظرم سرشیشه گشاد بگیر بریزه تو دهنش خوشش بیاد لازم نباشه هی مک بزنه
عزیزم یذره شیره انگور بمال نوک شیشه
پسر منم نمیگیره دیگ متاسفانه. هرکار میکنم . تا دوماهگی خوب میخورد ولی الان چند ماهه نمیخوره
اگه از اول عادتش ندادی الان دیگه نمیگیره
شیر خودتو میخورده؟
عزیزم حتما داره دندون درمیاره
اگه از اول نگرفته نمیگیره دیگ پسرمنم اصن نمیخوره شیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.