۵ پاسخ

بچه من هم همین طوره به خاطر رفلاکس

من درهرصورت ول میخوره بخاطر رفلاکسشون ایجورن عزیزم

دخترمن رو زمین میخوابه و میخوره اصلا به بغل چون نمیتونه حرکت کنه نمیخوره

بله شدید کلافه شدم من درست وحسابی شیرنمبخورن

خیلی اولش اینجوری هست بعد خوب میشه

سوال های مرتبط