خانوما شما هم حسی از بارداری یا سنگینی ندارین یا فقط من اینطوریم؟

۱۲ پاسخ

من ۱۸ هفته با اینکه وزنم هیچی زیاد نشده ولی به خاطر تپش قلب همش حس کندی دارم

زوده نگران نباش احساس میکنی

زوده خیلی من تازه دارم احساس سنگینی می کنم، عجله نکن😀

من تا ۲۴هفتگی خیلی احساس سنگینی نداشتم ولی بعد از اون نشستن و خوابیدن و پاشدن خیلی داره سخت میشه‌...

همه بهم میگن پنگوئن😂😂😂😂

۲۴ هفته رو رد کن خواهی داشتتت

منم دقیقا مثل شمام..با اینکه شکم دومم هستم.اصلا مشخص هم نیس که باردارم

منم مث شمام

منم اینجوری بودم تا رسیدم ب هفته ۲۷ یهو سنگین شدم😂

منم اینطوریم
هفت کیلو هم کم شده وزنم نسبت به قبل بارداری
ظاهرمم تغییر نکرده
علائمی هم ندارم کلا
دیگه داشتم میترسیدم که شنبه رفتم انومالی وزن جنین اوکی بود

زوده هرچی هفته ت بالا تر میره بیشتر حس میکنی

داریمممم

سوال های مرتبط