من فکر کردم خوب شدن قطع کردم ولی دائما اسهالن...دوباره شروع کردم همون ar
من هنوزم میدم
با دکترش مشورت کن ولی دکتر پسر من حدود ۳ ماه بعد از تموم شدنِ رفلاکسش اجازه ی قطع شیر ای آر رو داد
من دوماه پیش قطع کردم
البته من رفلاکس نداشت دیگه و من یه پیمانه میریختم تو شیر اصلیش
۳ پیمانه اپتامیل یک پیمانه ای ار
فک نکنم بچت رفلاکس داشته باشه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.