۵ پاسخ

آپتامیل خیلی خوبه

سلام من شیر تروییتال ای آر میدادم ب دخترم بد نبود

ببین ب بچه می‌سازه یان
وزن میده بهش

من ام واسه دخترم و الانم واسه پسرم استفاده میکنم واقعا عالیه طعمش خیلی خوشمزس و وزن دهش هم حرف نداره

نان اپتامیل بیومیل ببلاک بده خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ❤️وین مامان ❤️وین ۶ ماهگی