مامانا لیدی میل رو کی بخوریم‌بهتره

۱ پاسخ

اگه میخوای خودت و نینی وزن بگیرید بهترین تایم خوردنش بعد غذا یا بین غذاس، اگه میخوای بیشتر نینی وزن بگیره رو خودت زیاد تاثیر نذاره چند دقیقه قبل وعده غذاییت بخور اشتهاتو هم کنترل میکنه سیر میشی ریزه خوری هم نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهین مامان ماهین هفته سی‌ونهم بارداری