پودرلیدی میل باشیر بخوریم‌بهتره یا بااب ؟
بعداینکه کدوم طعمش خوبه؟

۱۳ پاسخ

میگن با آب خورده بشه بهتره با شیر جذبش میاد پايين چون آهن داره

با آب بهتره و طعم کاکائوش بهتره

من وانیلی گرفتم تو شیر ریختم بنظرم خیلی شور بود نمیشد تحملش کرد ولی با اب جوشیده سرد شده خوردم دوست داشتم

با شیر تاثیرش بیشتره

با اب جوشیده سرد شده بخور شیر خیلی معده رو سنگین میکنه

من کاکائو با شیر میخوردم مزه شیرکاکائو میداد و طعمش خوب بود ولی خب خیلی گرمیم زد بالا جوش زد همه جام

با آب‌. شیر هم جذب آهن رو کم می‌کنه هم معده رو سنگین می‌کنه

با اب جوش سرد شده باید بخوری روشم نوشته من همه طعم هاشو خوردم توت فرنگیشو بیشتر دوست داشتم

با اب
چون داخلش اهن داره

اینجاذائقه هافرق میکنه میبینی هرکس یه طعمی دوس داره بنظرم توازهرکدوم ساشه بگیرامتحان کن دونه ای ۱۰تومن بود من وانیلی خوردم باکاکائوهردوخوشمزه بودوالبته بااب سردمیخورم

اینجا اکثرامیگن آب جوش سردشده خوبه...شیر جذبشوپایین میاره نمیدونم چقدردرسته

من با آب جوش میخورم فکر نکنم رو تاثیرش فرقی داشته باشه من موزی گرفتم مثلا کاکائویی دوست نداشتم وانیلی هم خوبه

کاکائویشو بگیر بنظرم با شیر بخور

سوال های مرتبط

مامان سِوگی مامان سِوگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری