۵ پاسخ

بخور دو سیخ نوش جونت من که خوردم ولی زیاده روی نکردم

درحد دو سه تیکه برای رفع هوس میتونی بخوری

ای گفتی و بس

میگن اصلا لب نزنید ولی حالا هوس کردی ی تیکه بخور ک از هوس بیافتی
زیاد نخور چون اوایل بارداریتم هست بگو ی تیکه برات بیارن فقط جلو دستت نباشه ک هی بخوری

وای منممم

سوال های مرتبط

مامان پری دریایی مامان پری دریایی ۲ سالگی