من سومی حاملم و دکترم نگفتن بزنم یا نه ،
چ ربطی ب سزارین دوم داره اخه
من دومی رو حامله ام ولی فک نکنم بازم دکترت باید بگه
ربطی به سزارین نداره
اگه بارداریت پر خطره و احتمال زایمان زودرس وجود داره میزنن
اگراحتمال زایمان زودرس داشته باشی
دکتربرات تجویز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.