اونایی که سزارین دوم هستن باید آمپول ریه بزنن؟یانه

۵ پاسخ

من سومی حاملم و دکترم نگفتن بزنم یا نه ،

چ ربطی ب سزارین دوم داره اخه

من دومی رو حامله ام ولی فک نکنم بازم دکترت باید بگه

ربطی به سزارین نداره
اگه بارداری‌ت پر خطره و احتمال زایمان زودرس وجود داره میزنن

اگراحتمال زایمان زودرس داشته باشی
دکتربرات تجویز میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۲ ماهگی
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی