بچها همه باید امپول ریه بزنن؟اونایی ک سزن؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن میرن

نه فقط اونایی ک احتمال زایمان زودرس دارن میزنن مثلا من باید بزنم

نه عزیزم برای اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن می زنن و بارداری های چند قلویی

فقط اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن میزنن

من سز دومم نزدم

من که سزارینی هستم دکتر به من میده

نه من ۴روز دیگه سزارین دارم تا الان نزده بهم

نه عزیزم اونا که زایمان زود رس هستن میزنن

نه
دکتر تشخیص میده

نه ربطی به سزارین نداره.اونایی که ریسک زایمان زودرس دارن باید بزنن.چون کورتون داره و بدنتو ضعیف میکنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری