۵ پاسخ

سوال منم هست دنبال یه دکتر خوبم تو مشهد بیمارستان خوب بیاد این یارو دکتر نعمتی به لعنت خدا نمیارزه شما دکترت کیه تو قوچان

زهرا فارغ تو پیروزی سه سال پیش زیرمیزی ازمن دونیم گرف الان نمیدونم چقد میگیره

من سر بچه اولم می‌خوردم مخصوصا آب میوه چون به شدت اون موقع نیاز به مایعات داشتم
اما اینجا میگن نخورین نمی‌دونم چرا

دکتر خوب ک زیاده

کلی جنس جدید نوزادی واسه تو راهی های نازتون اوردیم
همه با کیفیت عالی و صد در صد پنبه
همه قیمت لباس تو کانالمون موجوده

یه عالمه مامان عضو هستن خرید کردن و از خریدشون راضی بودن


ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط