به پدیودی اعتماد نکن من بچه ام رو باردار بودم پریود شدم ازمایش بده 😂😂
پریود شدی بعید میدونم حامله باشی
اگه پریودی ک هیچی دیگه
مثبت احتمالن هفتت پایین
اگه دست گل ب اب نداده بودی ک تو پریودی بیبی چک نمیزدی خواهررررر
برو ازمایش🤣🤣
بیبی چک ها معمولا منفی کاذب دارن چون هورمون به اندازه توی بدن ترشح نشده ولی مثبت کاذب کم نشون میدن.
مگه اینکه بخواد سکتت بده
انگار هاله داره
یه بار دیگه تست بگیرید اگر مثبت بود آزمایش بدین
یه ازمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.