۳ پاسخ

مگه دست تو و شوهرته
اون هر موقع بخواد دردت میگیره میاد

بچه از ۳۷ هفته میتونه خیلی راحت به دنیا بیاد ۴۰ هفته خطرش بیشتره چون ممکنه پی پی بکنه تو شکم حرف شوهرتو ول کن شروع کن پیاده روی من ۳۶ هفتم بشه شروع میکنم ولا

اصن به حرف شما نیست بچه هرموقع صلاح بدونه میاد خودش

سوال های مرتبط