احساس درد و سنگینی
توی سینه ها تا کی ادامه داره؟؟؟

۸ پاسخ

سلام
اگه شما هم دوست دارین که فقط و فقط و فقط با ۵۰ هزار تومن عکس خودتون،همسرتون،فرزندتون رو اتلیه ای کنین.
وارد کانالم بشین
مارو دنبال کنین.
تم مورد نظرتون رو انتخاب و برای من ارسال کنین.
بعد از اینکه عکس ادیت زده تون رو تحویل گرفتین هزینه رو واریز کنین.


@atliyeh_ayhan1404

والا برا من ک ۱۱ هفتم هنوز دارم این دردو

تا حداقل ماه چهارم

من درد سینه هام کم شده
ولی کمردرد رو وقتی یه ذره هم راه میرم دارم
کشاله رانم گاهی درد میاد
گاهی پهلوم درد میاد
ولی احساس تهوع و حساسیت به بو هنوز ندارم

مال من فقط نوکش درد میکنه همه جاش درد نمیکنه

علائم دیگه هم دارین؟
ویار و کمردرد؟؟

شماهم بعضی موقع ها یه حس پریودی میاد زیر شکم تون درد میکنه یه ثانیه ن کشیده زود خوب میشه یا نه ؟

من هنوز دارم این علایمو

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان هیراد🩵👼🏻🧜🏻‍♂️ مامان هیراد🩵👼🏻🧜🏻‍♂️ هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیستم بارداری
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری